Fiat Ulyss diesel, is het normaal dat de krukaspoelie snel slijt, vervangen bij 70000 km en nu bij 148000 km weer

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Auto's

Antwoorden (2)

Laat mij raden !

Het buitenste gedeelte van de poeli is losgelaten van het binnenste gedeelte ?

Oftewel het rubberen demping gedeelte is kapot getrokken ?

Dat kan komen door of gewoon slechte materialen ik ben niet bekend met fiat dus kan daar geen juist antwoord op geven

Of er is iets mis met de stel inrichting van de multie riemen zodat deze te stak staan of dat ze te strak gesteld worden door de garage ???

Stuur een brief naar de importeur
customercare.holland@fiat.nl

Of bel met de klantenservice
+31 80034280000

Vermeld dan wel om welke fiat het gaat welk type bouwjaar kenteken enz

Dan zullen zij hun vest doen om een zo goed mogelijk antwoord en mits mogelijk misschien zelf een coulance regeling aanbieden

Aangenomen dat u auto ook gewoon bij de fiat onderhouden is/word
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ik heb het vermoeden dat de riemschijven niet op één lijn liggen, daardoor kan het zijn dat het zwakste deel gaat sneuvelen.