Hoe heet dit onderdeel van de standkachel?

Volgens de garage is dit een "onderdeel" van de standkachel (zie foto). De boel is doorgeroest bij slangklem. Ik wil dit onderdeel online opzoeken, maar ik heb geen flauw idee welke zoekterm ik moet invullen.
Iemand enig idee hoe dit deel heet?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Auto's

Antwoorden (2)

Ziet eruit als een knalpot van een brommer of snorfiets.
Het zou ook een soort roetfilter kunnen zijn.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Het is de Standkachel uitlaat

De verwarming's motor verbruikt brand stof en heeft daarom ook een uitlaat nodig om de gassen af te voeren die bij verbranding plaats vinden