De eerste keer is een apk keuring 3 jaar geldig en daarna 1 jaar
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Die is 1 jaar geldig,je krijgt bericht van de garage meestal 1 maand van te voren als hij weer voor die keuring moet.Doe je dat niet en je laat hem niet op tijd keuren dan loop je kans op veel boetes .

Toegevoegd na 4 minuten:
Ga hier uit van mijn auto en die is niet nieuw

Toegevoegd na 7 minuten:
Maar waarom je vraag maakt alles iets duidelijker als we dat weten.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
En meer dan een maand, ca. Drie maanden.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Wij krijgen OOK een bericht van garages hoor (meerdere zelfs) maar dat is een vorm van reclame.
Dat hangt af van wat voor type motovoertuig
en hou oud die is.
En wat voor type brandstof.

Frequenties APK voor personenauto’s en lichte bedrijfsauto’s (lichter dan 3.500 kg):

* Eerste keer op de weg na 1 januari 2005:
Benzine/elektromotor: eerste APK na 4 jaar, daarna twee keer na 2 jaar, daarna elk jaar.
Diesel, gas of anders: eerste APK na 3 jaar, daarna elk jaar.
* Eerste keer op de weg vóór 1 januari 2005:
Alle brandstoffen: eerste APK na 3 jaar, daarna elk jaar.
Voertuig ouder dan 30 jaar:
Alle brandstoffen: eens per 2 jaar APK.
* Voor het eerst op de weg vóór 1 januari 1960:
Alle brandstoffen: geen APK-plicht.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
jc54
12 jaar geleden
Ik had het als A.P.K. keurmeester niet beter kunnen zeggen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Tja, dit soort dingen zijn allemaal keurig door de Rijksoverheid op hun site gezet.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
En doordat je twee maanden voor de afloop van het keuringsbewijs het voertuig ter keuring mag aanbieden, kan het keurings bewijs max 12 maanden geldig zijn, min een dag.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Aanvulling of 2 jaar plus 2 maanden, min een keuringsdag.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Als je het 2 mnd te vroeg doet is DIE apk toch 14 mnd houdbaar? Als je het 2 mnd PLUS een dag te vroeg doet is het nog maar 12 mnd houdbaar.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
als je twee maanden voor afloop van de apk gaat,dan is je keuringsbewijs dus 14 maanden geldig (ok,misschien min een dag)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Precies chevy, dat zei ik ook.