Hoe werken die stiften die de lak van je auto kunnen 'reparen' of 'herstellen'?

En zouden ze andere dingen kunnen repareren zoals bijv de lak-achtige achterkant van een iphone 3gs of een tablet?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Auto's

Het beste antwoord

Deze stiften moet je vaak eerst goed schudden (met goed schudden bedoel ik dan oom echt goed schudden, mensen die het zien denken dat je rare dingen aan het doen bent) en dan pas kun je ze op een kras smeren.

Ik denk eerlijk gezegd niet dat je het kunt gebruiken voor een iPhone of tablet. Dit is namelijk glas (tenminste, de toutchscreen-kant) en de stift is gemaakt voor aluminium of een andere metaalachtige stof. Ook op de achterkant van deze apparaten zullen ze denk ik niet goed werken, dit is namelijk plastic!

Toegevoegd na 46 seconden:
In de eerste zin is het ook, niet oom!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Hmm oke, en wat doet het?? Vult het de kras op want ik heb een metaalachtige achterkant op me tablet met een heel klein gaatje erin.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Voor zover ik weet vult de stift het gaatje niet op maar maakt het hem een soort van 'onzichtbaar'. Hoe precies weet ik niet maar je ziet vaak wel het verschil.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik zou het maar gewoon proberen! ;)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Goed antwoord! Ik ga het zeker proberen.