als ik de koppeling pedaal in druk word die half geblokkeerd heeft iemand enig idee hoe dit zou kunnen ?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Auto's

Antwoorden (3)

De drukgroep kan bijvoorbeeld zijn beste tijd hebben gehad...
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Als je bedoelt dat bij het langzaam intrappen het zwaar gaat en daarna ineens een stuk lichter, dan voel je het knikpunt van de diafragma veer en is dit normaal.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ofwel is de stalen kabel aan vervanging toe,en gaat hij straks afknappen!