kan ik een lekkend diesel (rubber) slangetje met superglue repareren, als die droog en schoon is ?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Auto's

Het beste antwoord

Als het slangetje echt schoon, droog en vetvrij is wel. Maar het zal een noodreparatie blijven, die nooit zo sterk is als origineel.
jc54
12 jaar geleden

Andere antwoorden (3)

Nee niet knoeien, veel te gevaarlijk, koop gewoon nieuw slangetje.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik denk dat je de slangetjes bedoeld die van verstuiver naar verstuiver gaan.
Dat zal niet best lukken maar waarom zou je, ik denk dat een tubetje lijm duurder is dan een half metertje van die slang , nou en daar vernieuw je alles mee.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Geen lijm gebruiken;) de diesel vreet de lijm als het ware weg door de chemische samenstelling. Het is echt nodig om deze leiding te vervangen, wanneer je dit zelf kan zal het je hooguit een aantal euro kosten.