Traction Control Override

Toegevoegd na 4 minuten:
Traction control zorgt ervoor dat het motorvermogen automatisch verminderd wordt als de wielen gaan slippen.
Het werkt dus ongeveer als een omgekeerde ABS.
Als men niet wil dat dit systeem ingrijpt dan kan men met de knop TCO de traction control uitschakelen
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Total Cost of Ownership (TCO)

Toegevoegd na 4 minuten:
Total cost of ownership (TCO) is a financial estimate whose purpose is to help consumers and enterprise managers determine direct and indirect costs of a product or system. It is a management accounting concept that can be used in full cost accounting or even ecological economics where it includes social costs.

ANTWOORD : Het is dus een soort doorberekeningsysteem van bepaalde (vervoers)kosten.