wat moet ik doen als ik een kentekenplaat ben verloren?

gisteren ontdekt dat ik aan de voorzijde de plaat kwijt ben.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Auto's
1.2K

Het beste antwoord

Melding maken bij de politie, voor het geval er misbruik van je plaat gemaakt zou gaan worden en volg de aanwijzingen op in de link. Je heb dan weer snel een nwe plaat.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
alles feilloos geregeld,bedankt!

Andere antwoorden (2)

Een nieuwe plaat laten drukken, en op je auto zetten. De verloren plaat is volkomen nutteloos, als iemand anders hem op zijn auto heeft zitten staat er bij de kenteken gegevens dat het een andere auto is, en een andere eigenaar heeft.

Toegevoegd na 24 seconden:
En dat is strafbaar.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Bij de rdw nieuwe papieren aanvragen krijg je platen met een kleine 1 erin als nu iemand te hard gaat rijden met jouw plaat erop mag jij betalen