Wat kost een mazda 323 coupe van 1995 nu gemiddeld per maand?

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
in: Auto's

Antwoorden (4)

Bij 15.000km/jaar en zonder afschrijving mee te rekenen: zo'n €532,86 per maand.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Heb je hier een berekening van? vraag me af hoe je op dit getal komt?
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Schatting. Dit is te lezen uit 'zo'n'.
dat ligt er veel aan hoe je hem wilt verzekeren en wat je no claim korting is
hoeveel kilometer je per jaar rijdt {ivm brandstof}
en of er mankementen aan komen maar dat weet je niet van te voren natuurlijk
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
volgens www.rekenwijzer.com/auto kost een mazda 323 van 2001 diesel brandstof met 35000 km per jaar zonder no claim en volledig gefinancierd € 5204. per jaar oftewel, €,15 per km
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Even afhankelijk van wat voor uitvoering 323 je hebt.

Voor het kenteken in op www.zomoto.nl, dan krijg je een berekening van de lasten op basis van je postcode (vul je links in) en je aantal kilometers per jaar (ook links invullen).

De 1.5 glx kost bij 20.000 km per jaar rond de €433 per maand (geen postcode ingevoerd).

De 2.0 v6 glx kost bij 20.000 km per jaar rond de €556 per maand.

Succes!