wat is een fiat uit 94 nog waard?

14 jaar geleden
in: Auto's
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Welke Fiat heb je?
En wil je ‘m particulier verkopen? Of heb je een andere auto op 't oog waar je 'm op wilt inruilen? Zo ja: welke?
Foto’s?
Schade gehad?
Roest?
Km. stand?
Onderhoudsboekjes bijgehouden? Al deze zaken, en meer, hebben invloed op wat je er nog voor kunt krijgen.

Het beste antwoord

Tik de auto met een vergelijkbare km.stand in op www.gaspedaal.nl, en je kan prachtig de prijzen vergelijken.

Toegevoegd na 1 minuut:
(Let wel: je krijgt bijna altijd minder dan wat je er zelf voor zou moeten geven, of je moet net een enthousiaste liefhebber tegen 't lijf lopen. Maar voor een gemiddelde Fiat zijn er weinig bijzondere liefhebbersgroepen.)

Toegevoegd na 9 minuten:
Zit er nog 3 maanden APK op de auto en is de auto in 'rijdbare staat' (ja, da's subjectief), dan kan je trouwens sowieso nog 1000 euro slooppremie krijgen als je een auto van 2001 of nieuwer koopt.

De prijzen voor een Fiat van '94 lopen op de bekende sites in elk geval uiteen van 200 tot 5950 euro, als ik zo ff snel zoek.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
stiena58
14 jaar geleden
ja een heel goeie site dank je maar ik wil weten hoeveel ik er nu voor kan krijgen
dat zie ik nergens staan
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Welke Fiat heb je?
En wil je 'm particulier verkopen?
Foto's?
Schade gehad?
Roest?
Km. stand?
Onderhoudsboekjes bijgehouden?
stiena58
14 jaar geleden
fiat punto uit 94,rijd nog prima maar moet mischien wegensgeldgebrek weg en daarom wil ik weten wat ik er nog voor krijg
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Op autotrader.nl ligt de vraagprijs van een Punto zo tussen de 3.250 en 295 euro. Zonder meer informatie over de staat waarin de auto verkeert valt er niet veel preciezers over de prijs te zeggen.

Andere antwoorden (3)

je kan even op speurder en marktplaats kijken wat de meeste mensen vragen voor de zelfde auto.
en dan weet je wat je er nog ongeveer voor terug kan krijgen of wat je er voor kan vragen.
Op website`s kan je ook kijken wat je auto nog waard is maar dat is vaak auto`s van 10 jaar en jonger.
Als je de auto al langere tijd heb kan je als je bij een dealer koopt er 1000 euro voor terug krijgen als je een zuiniger en nieuwere auto terug koopt.

suc 6

Toegevoegd na 2 minuten:
op deze website kan je je dagwaarde aanvragen bij een gratis vrijblijvende offerte voor je auto te verzekeren:

http://www.independer.nl/autoverzekering/info/dagwaarde.aspx?refer=adwordsauto13-6&gclid=COCii-OSlJ4CFVcG3god8WGYnw
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ha, ha. Ik las wat is een FLAT uit 94 nog waard. Ik vond het al zo'n vreemde vraag. Maar dat komt wel meer voor hier op GV.
Als je info over je (of 'n) auto wilt, kan je kijken op www.zomoto.nl.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Als ik helderziend was zou ik het je kunnen vertellen!
Nou zijn fiats ouder dan 3 jaar bijna nooit meer iets waard, dus ik gok, als je geluk hebt, 500 euro...