Volvo zegt dit :
"We zoeken een jong publiek, van tussen de twintig en veertig jaar. Moderne mensen die samenleving en gezin belangrijk vinden, en – hoewel ze autorijden – aandacht hebben voor het milieu. Het is een doelgroep die het ook geweldig vindt dat er keuze is, dat er een alternatief bestaat voor Duitse auto's."
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Mooi antwoord. Dikke +

Andere antwoorden (4)

Mensen van boven de 16 met een geldig rijbewijs en een gemiddeld inkomen.
(denk ik)

Toegevoegd na 58 seconden:
Met gemiddeld bedoel ik een 'normaal salaris', dus niet laag, maar ook niet extreem hoog ofzo.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Elke automerk wil verkopen. Dus iedereen!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dát zijn de BMW-rijders!
Bezitters van een BMW of andere snelle wagen die een gezin stichten, stappen vaak over op een nieuwe Volvo (station). Kwaliteit en degelijkheid maar vooral stijl is wat het merk voor hen aantrekkelijk maakt. Zeker al hij te leasen is....
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Lang hebben zij geteerd op hun imago van superveilige wagen. In de jaren 70 en 80 verkochtten ze dan ook rijdende tanks. Spijtig genoeg reden die toen ook als tanks. Nu proberen ze een meer dynamisch publiek 30-65 jr
(met centen) aan te spreken door mooie en technologisch ver ontwikkelde wagens te bouwen. De auto voor de architect, dokter, vrouw met kinderen van.