Als je de twee plaatsen in Belgie bedoelt ben je ongeveer 45 minuten onderweg.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in de bron staat een site beschreven waar je dit zou kunnen berekenen. De ANWB rekent 35 minuten over 46 km. Maar dit is de minimum tijd gezien het weer zou het iets langer kunnen duren.

Toegevoegd na 1 minuut:
Denk er bij deze site aan dat je België aan moet vinden hij staat namelijk standaard op Nederland
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Volgens Google Maps zijn er drie mogelijkheden.
1. Via de E314, 40,9 km, 37 minuten rijden
2. Via de E313, 43,8 km, 39 minuten rijden
3. Via de N78 en E314, 46,4 km, 40 minuten rijden

Mogelijkheid 1 is dus het kortste en het snelste