De dag nádat je de tank hebt gevuld......
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Hangt er vanaf hoe vol je hem gooit.

Qua brandstofprijzen maakt het niet zo heel veel uit. Die schommelen namelijk voortdurend. Maar als je non-stop het nieuws in olielanden volgt kun je ongeveer raden wanneer de prijzen toe zullen nemen.
In het weekend zijn ze wel vaker stabiel en schommelen de prijzen minder snel
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
er is geen goedkoopste dag om te tanken. de prijzen wisselen soms wel per dag en ook per pomp. het beste kun je tanken bij de goedkoopste pomp op de dag dat de prijzen laag zijn.
maar meestal moet je gewoon tanken om te kunnen blijven rijden en kan je niet wachten op een toekomstige prijsdaling.
als je dat wel kan en de auto dan gewoon niet hoef te gebruiken is de goedkooste dag om te tanken heel ver in de toekomst.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
29 februari, dan hoef je maar 1x per 4 jaar te tanken ........
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
LOL ! +
Als je in Duitsland zou kunnen tanken is dat meestal het weekend.
Maar dan moet je natuurlijk wel langs de grens wonen.
Kost momenteel ongeveer 1.54 per liter euro ongelood.
12 jaar geleden
Ik kom dagelijks langs een pompstation en het valt me op dat áls de benzine een dag goedkoper is, dan is dat bij die pomp op donderdag. Ik weet dus niet of dat toeval is of dat dat bij iedere pomp is, maar bij deze pomp is het al 2 jaar lang dat op donderdag zeker 2 tot 3x per maand de benzine 1 cent per liter goedkoper is dan op woensdag en vrijdag. Op andere dagen zit daar niet zo'n regelmaat in, mijn inziens.