Zou het mogelijk zijn om bij de productie van JOU auto aanwezig te zijn in de fabriek?

Wanneer je een mooie auto koopt bij de dealer en die helemaal samenstelt naar jou wensen.
Zou de mogelijkheid bestaan om dan in de fabriek te zien hoe jou eigen autootje gefabriceerd wordt?

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
in: Auto's
1.6K

Antwoorden (5)

Dat denk ik niet, heb het ook nog nooit gehoord! Wat ik wel weet is dat er bij Audi de mogelijkheid is om je nieuwe auto zelf bij de fabriek in Duitsland op te halen!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Dat kan alleen bij de Nederlands autofabriek Donkervoort. Geweldige mooie auto's.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Nee, dat kan bij gewone productieautos niet. Bij de grote merken zouden dan dagelijks honderden mensen door de fabriek lopen en dat is logistiek niet te doen.

Wel kun je bij sommige merken de auto bij de fabriek laten afleveren. Je krijgt dan ook een rondleiding en de auto wordt volledig uitgelegd. Ik was vorige maand bij BMW Welt in München, maar ook bij VW kan het.

Bij auto's die per stuk worden geproduceerd kan ik me voorstellen dat je bij het productieproces aanwezig bent, maar dat zijn meestal niet de 'autootjes' zoals jij in je vraag bedoelt vermoed ik.
paulus811
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
hmm..daar heb je natuurlijk wel gelijk in, dan gaat het daar erg druk worden :-) +1
Elke Auto gaat na sommige stappen door een keuring.
Uiteindelijk kan de auto ook worden afgekeurd
en terug gestuurd worden voor verdere stappen

Lijkt me op dat moment geen goede reclame voor het bedrijf.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Als Audi enthousiast zijn er toch misschien mogelijkheden..! Audi heeft namelijk óók de bloedmooie exoot Lamborghini onder haar vleugels. Als je zo'n karretje besteld ben je van harte welkom om de productie te volgen (en je mag nog blijven slapen ook). Trouwens dichter bij huis, in Zeewolde fabriceert Spyker ook niet onaardige automobielen. Ik heb gehoord dat ook daar de klant nog koning is. Maar, het draait uiteindelijk natuurlijk allemaal om de 'munten'. Zijn die (nog) niet beschikbaar: d'r over dromen is toch ook leuk!