Ik zag laatst een filmpje van Ken Block in een of ander filmpark in Amerika. Wie heeft hier een link van?

In het filmpje stond er een man verkleed als aap op een trap, en hij reed met de auto de trap eronder vandaan. Op het einde kwamen er vrouwen in allerlei kleuren pakjes met vlaggen aanlopen. Het was volgens mij in een filmpark.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Auto's

Antwoorden (2)

Zoiets als onderstaand filmpje?:

Toegevoegd na 3 minuten:
Heb alleen de vrouwen gemist ;).
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Je bedoelt het filmpje van DC shoes en Ken Block, je kunt het vinden door op YouTube 'gymkhana four' in te typen.