Mercedes benz 190 benzine savonds gaat de contact automatische aan wat kan je er tegen doen?

savonds gaat de contact automatische aan en is mijn accu op wat is de oorzaak daarvan?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Auto's
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Iemand draait in het geniep die sleutel om. :p
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
haha wat grappig dus niet
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
zit er een standkachel in ?

Het beste antwoord

Het schijnt vaker voor te komen.

Hier een gelijk probleem op "problemcar"

Ik heb hier een Mercedes 220 CDI staan waarvan na 1 a 2 dagen de accu (bijna) leeg is inmiddels zijn er al 3 nieuwe accu's ingekomen, het gekke is dat alles gewoon pefect werkt alleen gebeurt het soms dat bv na 2 uur in een keer het dashboard gaat branden soms na een paar uur weer vanzelf uitgaat of wat vaker gebeurd gewoon niet meer uitgaat.
Nu heb ik op de zekering van de klok een relaux gebouwd zodat als ik de motor uit doe ook het dashboard uit is nu dacht ik dat ik het probleem had gemaakt totdat laatst de accu weer (bijna) leeg was nu viel mij op dat ook de lampjes om de radio heen ook aangaan na een paar uur ik kan nu ook wel die zekering gaan afsluiten maar nu is mijn vraag heeft iemand dit wel eens eerder gehad...

Er staan wat oplossingen op dat forum maar eigenlijk refereren ze allemaal naar de boardcomputers en de zogenaamde sleep modus.