Bestaat er een autoalarm die je niet hoeft te installeren?

Ik wil een autoalarm hebben, die herrie maakt als bijvoorbeeld de deur wordt geopend, maar dan zonder installatie. Bestaat dit?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Auto's
2K

Het beste antwoord

Ja, die bestaan. Plenty, zie afbeeldingen. (De tweede is niet alleen een stuurslot, maar ook een inbraak alarm.
Google op: portable car alarm.
Plaatje bij antwoord
escape
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dat lijkt er al meer op. Een stuurlocker heb ik al maar ik moet echt iets hebben wat lawaai maakt. En jammer dat ik alleen Engelse sites krijg bij Googlen op Portable Car Alarm. :(
escape
12 jaar geleden
Hier is er eentje (tweedehands) voor 25 euro:
http://auto-onderdelen.aanbodpagina.nl/raxus-cr-300-auto-alarm-portable

Andere antwoorden (8)

Als je de claxon op de binnenverlichting schakelt, en je noemt dat geen installatie, ja.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Nee zo een soort alarm bestaat niet.
12 jaar geleden
Nee zonder instalatie wilt dat niet werken
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dan zou je een alarm met bewegingsmelder moeten kopen, dat je op je stoel zet als je uitstapt. Dan hoef je tenminste niets te intstalleren, maar misschien is het wel beter om een goed alarm uit te zoeken en dat door de verkoper te laten installeren.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
De auto is te oud om er een dure alarminstallatie in te laten bouwen.
Gewoon een imitatiealarm in steken.Dat is zo'n geval met een rood knipperlichtje dat je in de sigarettenaanstekeraansluiting stopt.Dat houdt de dieven meestal ook al af van het stelen van een auto.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ja zo een systeem bestaat wel, je kan het makkelijk kopen maar je moet het wel goed onderhouden, eten geven en wandelen gaan..... juist, een hond ! Natuurlijk kan je die niet gebruiken om uw auto een ganse nacht te beveiligen, ook niet als het heel warm is in de auto maar het werkt héél effectief, geloof mij, probeer maar eens auto open te maken waar een hond in zit die je niet kent...
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Jazeker bestaat dat. Ik weet zo even het merk niet meer (probeer ik morgen uit te zoeken) maar een tijdje geleden hadden mijn ouders een alarm die je op de hoedenplank monteert (klittenband) en 12V moet geven en klaar. Deze werkte met een bewegingsmelder en een kogeltje die beweging van de auto registreert. Natuurlijk is een ingebouwd systeem beter, maar het kan wel.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Hang er een elektrisch snoer aan , langs de ene kant in het stopkontakt en de andere kant ontmanteld aan de uitlaat, héél afdoende, den eerste die aan je auto komt zal herrie geven dat het niet normaal is, en zal het nooit meer doen.