Om welk auto merk ging het in de reclame over meer ruimte in de auto?

Waarbij kleding stukken de lucht in vlogen nadat de auto's als het ware 'ontploffen'. Omdat hij te vol zit. Ik zoek er op youtube hopeloos naar, dus als iemand mij aan een link kan helpen ben ik helemaal gelukkig.

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
in: Auto's

Het beste antwoord

De Nisan Note ;)

Toegevoegd na 49 seconden:
http://goeievraagnl.123forum.nu/ucp.php?i=pm&folder=inbox

Toegevoegd na 1 minuut:
http://www.youtube.com/watch?v=M6i5cUPu4cI

sorry iets te sne
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Andere antwoorden (3)

volgens mij was dat een Renault.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Spacewagon..?
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Muziek van de TV reclameNissan Note 22-02-2007

In de reclame voor de nieuwe Nissan Note wordt de muziek gebruikt van het nummer Notenspiel van Luc Jolivet. dit is de reclame waarin de hele buurt op vakantie gaat en de spullen niet in de auto krijgen waardoor ze allemaal uit elkaar barsten en de spullen door de lucht vliegen.