Wat voor automat past in mijn auto?

Het gaat om een Citroen Berlingo uit 2001.
De bestel versie. Deze heeft een hard plastic bodembedekking ipv een tapijt. Dus de losse mat schuift alle kanten op. Er zijn geen bevestiging punten aanwezig.
Wat is het beste hiervoor?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Auto's
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Huh, wat wil je nu eigenlijk weten?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
...Je kunt antislip onder de matjes bevestigen of klitteband.

Antwoorden (3)

Je kan het beste passende automatten kopen en klittenband aan de onderkant monteren als je geen bevestigingspunten hebt.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Als ik dit soort dingen heb,
wip ik altijd even bij halford
naar binnen,die hebben mij
altijd nog kunnen helpen.
Succes
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Misschien beter om langs de automat te gaan in dit geval:)
Als ik jou was en dat. Ben ik niet maar dan zou ik een gat boren en er mee naar de garage gaan en zeggen ik wil onder mijn auto een automaat