Als je auto hapert, trilt en af en toe inhoudt terwijl je gas geeft. Wat ZOU er dan aan de hand KUNNEN zijn?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Auto's
2.7K
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Last van de kou?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Waarom krijg ik-3 voor deze vraag?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Krijg je elke keer als je een vraag stelt en als je je vraag sluit door een beste antwoord te kiezen heb je je 3 punten weer terug

Antwoorden (4)

Heb ik ook gehad! Waren volgens mij de bougies
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Is dat duur om te laten repareren?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Nee maar had korting en heb een kleine auto was 15 euro kwijt
Vuiltje in de brandstofleiding.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Kijk eerst eens of het luchtfilter nog schoon is ! zo nee dan vernieuwen .
Kijk ook even naar de bougies of die nog goed zijn en maak ze even met een staalborstel schoon en als de bougies versleten zijn koop dan nieuwe .
En als je het niet vertrouwt vraag dan even de buurman of iemand met een beetje kennis van een auto .
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Een complete waslijst aan mogelijke gebreken:

Verstopte benzineleiding;
ontsteking die niet goed is afgesteld;
vacuumvervroeging die niet goed werkt;
contactpuntjes versleten;
bougies versleten, te grote opening;
bobine werkt niet goed;
verkeerde klepspeling;
koppakking stuk.

Met andere woorden:

Te weinig informatie om een goede diagnose te kunnen stellen.