Wat houd de aanduiding 'Amigo' bij de Mercedes-Benz Vito in?

Samen met een zakenpartner ga ik iets nieuws opzetten en heb mijn oog laten vallen op een 'Mercedes-Benz Vito 109 CDI Amigo L'. Nu ben ik al geruime tijd aan het zoeken op het internet. Maar kan niets vinden van een link die meer info geeft over wat de aanduiding Amigo inhoud...

Iemand hier die mij een duidelijke omschrijving of link kan geven?

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
in: Auto's
1.5K

Het beste antwoord

Weet je het zeker?
http://www.zibb.nl/app/6485162-6485165/zibb4/pg/auto/kt/grijs/paginfo/review/PBegin/15/mi/41/mo/850/ty/0000/in/Mercedes_Vito.html

Amigo is volgens mij iets langer...

Toegevoegd na 5 minuten:
Dit is het enige wat ik erover kan vinden..

Heeft dus iets van doen met vriendelijke prijs.

Vito Functional en Amigo kennen een beperkte standaard uitvoering:
zonder “raam incl. wis-/ wasinstallatie in achterklep”
zonder “achterraamverwarming achterklep”
geen binnenspiegel
geen meervoudig verstelbare bijrijdersstoel
geen radiovoorbereiding inclusief antenne en speakers voorin
GVW 2.500 kg ipv 2.770kg
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Erg slechte link overigens...

Andere antwoorden (2)

Ga naar een Mercedesdealer en haal de folder uit het rek. Daar vind je meer informatie over de modellen en de uitvoeringen dan alle GV-ers samen je ooit zullen kunnen geven.
Cryofiel
14 jaar geleden
Amigo is gewoon een bepaalde uitvoering, net als een opel astra club, of een golf trend.