ik zag laatst dat iemand een tasje (niet plastic) met kattenbak korrels onder de stoel had liggen. Die nemen vocht op en zijn niet zo duur.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Airco aanzetten, ramen op en de auto in t zonnetje, vochtvreter in de auto zetten.

Toegevoegd na 30 seconden:
ramen open moet t zijn uiteraard.
paulus811
12 jaar geleden
Met een vochtvreter!
Plaatje bij antwoord
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
bamiiiiiiiiii chineessssss
zout strooien, in laten werken en dan opzuigen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
wat is dit voor dom antwoord?
als mijn wc verstopt is gooi ik er toch ook geen zout in om vervolgens de wc te reinigen??
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Zout en ijzer gaan niet goed samen.
Eerst de oorzaak aanpakken , komt er water binnen , bij de wiel kasten , via de achterliep , het schuifdak , een antenne ,of een lekkend slangetje Vd airco ! Dan zet m in zon, vocht vreters er in , wel op tijd verversen , en een goed stuk rijden met verwarming vol ! En raampje(s) een stuk je open . Succes.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Als je regelmatig zorgt dat je auto goed warm wordt en ventileert zul je geen vocht in je auto hebben.
Als je bedoelt dat je auto 's morgens binnen erg vochtig is en je hebt een airco dan moet je de airco uitzetten, het vocht van de condensor verdampt in de auto en is erg lastig weg te krijgen.
Je kunt de airco 's morgens wel gebruiken om je ramen te ontwasemen en de hele dag wel ook aan laten staan maar je zult hem geruime tijd voor je thuis komt uit moeten zetten zodat het water verdwijnt uit je ventilatiesysteem.