Mijn rechterspiegel is er zomaar uit gevallen, moet ik nu een complete nieuwe spiegel met alles erop en eraan kopen?

Opel Astra
En wat kost het

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Auto's
8.7K

Antwoorden (4)

Als alleen het spiegeltje, dus niet de gehele behuizing, kan je gewoon alleen deze vervangen. Beetje (montage)kit gebruiken.

Voor prijzen en beschikbaarheid:

http://www.mijnautoonderdelen.nl/onderdelen-catalogus/carrosserie/spiegels/buitenspiegel?gclid=CMip2PrspqwCFcMl3godX2gFMw
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Een rechterspiegel is niet verplicht voor auto's van voor 2010, dus je MOET niks als hij ouder is en een los speigelglas kan je zo kopen.
Voor mijn Ford focus heb ik dat toevallig een paar mannden geleden gedaan en dat koste mij 7,50 Euro.

Toegevoegd na 5 minuten:
speigelglas moet natuurlijk spiegelglas zijn en mannden maanden.....zucht..
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Voor een Astra G is een los glas te koop voor ca € 10.- bij de betere automaterialen handel.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Kan ook via internet? En dan monteren met kit?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Nee, kan je er zo in klikken.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
"Nee, kan je er zo in klikken." Blijkbaar is dat net de oorzaak van het er 'zomaar uitvallen'. Blijkbaar heeft Opel hier niet voldoende kwaliteit geleverd bij het ontwerp.
Mijn vw touran glas koste 50 voor zowel links als rechts. Klik je er zo in.