Hoe kan ik een dump valve in mijn auto bouwen? wat moet mijn auto hebben om deze onderdeel te kunnen installeren?

Een dump valve doet zoals ik het begrepen heb, een prachtige gesis na het schakelen van een versnelling bij sport-auto's.
Nu is mijn vraag is dat mogelijk op mijn renault Clio 2.0.
Alfast bedankt!

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Auto's

Het beste antwoord

Een dump-valve is bedoeld voor auto's met een turbo. Er zijn ook andere dingen die je in de uitlaat kunt monteren om hetzelfde effect te krijgen.