de auto is afgekeurd voor voorverkoop in station A , mag ik hem herstellen en hem naar een heel andere keuring station binnendoen?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Auto's

Antwoorden (2)

Ja natuurlijk! Wel na een ander keurstation natuurlijk.

Toegevoegd na 19 seconden:
naARbb

Toegevoegd na 49 seconden:
naAR dus. (kl... keyboard)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dit mag wel. Je moet dan wel een nieuwe keuring betalen.
Een herkeuring na reparatie wordt veel voor gereduceerd tarief gedaan.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Wat je wilt zeggen is dat je niet perse naar een ander keuringsstation hoeft te gaan en bovendien nog voordeliger uit bent want het herkeuren bij garage A is goedkoper dan (her?)keuring bij garage B. Klopt dit, ter verduidelijking. Die min heb ik gecompenseerd met een plus, want daar snap ik niets van.