Ik zoek een tweedehands stoel voor mijn Citroen Berlingo uit '98. Hoe kom ik daar aan?

Ik zoek uiteraard wel dezelfde type stoelen in dezelfde kleurstelling als die ik nu heb. Ik heb geen zin om willekeurig sloopbedrijven te gaan bezoeken in de hoop dat ze de juiste stoelen hebben....

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Auto's
1.2K

Antwoorden (5)

Registreer je op de onderdelenlijn en beschrijf zo goed als mogelijk wat je nodig hebt. Als aangesloten sloopbedrijven jouw onderdeel hebben, laten ze dat telefonisch of per mail weten (kun je zelf instellen)
paulus811
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dikke + ! Onderdelenlijn werkt super, en ze verzenden het nog ook tegen lage kosten.
Waarom benader je niet een oldtimerclub die uitsluitend citroen als favoriet.
Zij weten meestal wel waar je moet zijn.

Toegevoegd na 42 minuten:
Dit kan zowel voor oude als nieuwe modellen.
Zij weten de weg wel.
12 jaar geleden
paulus811
12 jaar geleden
een auto uit 98 is toch geen oldtimer?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Bij een oldtimer citroenclub zie je echt nog geen Berlingo's rijden hoor :)
paulus811
12 jaar geleden
hoewel, eigenlijk zo gek nog niet. Ze hebben vaak veel kennis van de autos en weten ook adresjes voor de nieuwere modellen. +
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Bij een oldtimerclub heb je wel een beetje kans idd, maar liever dan bij een citroen-club/forum die weten het wel.
- is trouwens niet van mij.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
dus een C+
Oproepje plaatsen op marktplaats kan misschien wat opleveren
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik raad je aan gewoon rond te kijken op Marktplaats, het kan even duren, maar uiteindelijk vind je vanzelf iets.
Er zijn ook wel handelaars op Marktplaats met grote voorraden gedemonteerde stoelen, die kun je ook aanschrijven. In Hemrik (friesland) zit er bijvoorbeeld een (zie bron)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik zou autodemontage De Vos eens proberen, zij kopen ook schadeauto's op waar nog goede stoelen in kunnen zitten, of sloopautozoeker, vul je kenteken in kijk waar in je omgeving een vergelijkbare Citroën Berlingo staat