Heeft een volvo xc70 D3 automaat turbo?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Auto's

Antwoorden (1)

Volgens onderstaande link kan het een vijf cilinder tweeliter turbomotor zijn.

http://www.volvocars.com/nl/sales-services/sales/Pages/car-configurator.aspx
jc54
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Het is een diesel?!
jc54
12 jaar geleden
Ja, volgens mij staat die D voor diesel.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Maar diesel duid je toch niet aan in cilinders of ben ik nou in de war?:s
jc54
12 jaar geleden
In de type aanduiding staat de D voor diesel.
De 3 staat voor de uitvoering, een 5 cilinder 2 liter.
Als het de 5 is, een 5 cilinder 2,4 liter.
Een T6 is een 6 cilinder benzine, en staat de T voor Twin scroll turbo.
Hoe de verschillende fabrikanten aan hun type-aanduiding komen is mij ook vaak een raadsel.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Oke bedankt voor uw reactie.