Welke remschoenen achter heb ik nodig voor een fiat punto 1.2 16V (176) uit 1997 zonder abs ?

word dat:

http://www.winparts.nl/640/remsysteem/remschoen/0088852/remschoenen-fiat-a

of toch :

http://www.winparts.nl/640/remsysteem/remschoen/0095517/remschoenen-fiat

bij bovenstaande site staat het er bij met/zonder abs,
als ik bij een andere auto onderdelen site kijk, is het juist andersom met/zonder abs.

wie ken me helpen.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Auto's

Antwoorden (1)

In jouw geval blijft het 'natte vinger werk' Je stelt al in je vraag is het "die" of misschien toch die"? Misschien dat je een GVer treft die specifiek hier een antwoord op heeft of misschien de moeite neemt om dat helemaal voor je uit te pluizen (en dan is 'die' het misschien toch ook weer niet).
Beter lijkt mij om naar de Fiat dealer te gaan en vragen welke remschoenen je nodig hebt. Neem je remschoenen mee als je van plan bent om het zelf te doen. Dan heb/krijg je de juiste informatie en kun je eventueel altijd nog op zoek gaan naar een equivalent van deze remschoenen. In één van je afbeeldingen zag ik een remschoen met remhendel voor je handrem. Mag hopen dat je kennis van zaken hebt en weet waaraan je begint. M.v.g. TegenXinnig
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Mooi antwoord, dikke + !