Pindakaas erop smeren en met een harde borstel afborstelen. Weg is je gauwgom.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
kauwgomverwijderaar van HG erop
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Lijkt me moeilijk met een auto mat maar bij het klokhuis deden ze de kauwgom bevriezen (op de stoep)
Bronnen:
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
+ inderdaad, heeft u een vrieskist/kast/lade? stop de automat of evt kleding met een kauwgomplek daarin en bevries de kauwgom. Daarna kunt u de kauwgom moeiteloos verwijderen.
Leg het tien minuutjes in de melk en hou het dan onder de warme kraan!

Leg het kledingstuk een paar uur in de vriezer! daarna krab je de kaugom er zo af! het helpt echt!!

Resten kauwgom zijn gemakkelijk te verwijderen met wasbenzine en een stuk keukenrol. De keukenrol vochtig maken met de wasbenzine en voorzichtig poetsen; werkt perfect.

Kauwgom op kleren!!! Gewoon ETHER gebruiken, gaat er perfect uit, en doet niets aan de kleuren of stof.

Verwijder kauwgom door de plek met boter in te smeren even laten inwerken zodat het kan oplossen daarna met een scherp voorwerp verwijderen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
+ maar invriezen is beter.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Je was per ongeluk de bron vergeten: http://www.omaweetraad.com/tipview.php?rubriek=vlekken&label=Kauwgom