Is een Toyota Aygo semi-automaat moeilijk te besturen voor iemand die z'n rijbewijs in een automaat heeft gehaald?

Uiteraard is het voor de een iets heel makkelijk wat voor de ander heel moeilijk is. Maar moet je tijdens het rijden ook handelingen uitvoeren met de pook in het midden?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Auto's
2.2K

Antwoorden (2)

Nee dat is niet moeilijk, maar waarom ga je niet langs de dealer en vraag om een proefrit in zo'n auto. Krijg je goede uitleg en je kan het proberen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Als je een rijbewijs in een automaat heb gehaald dan mag je daar niet zomaar mee rijden in een geschakelde of semi-automaat. Zie daarvoor verder de website van het cbr.

( en dat is omdat het wel even wennen is ja )
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
+