Wat is de visie en missie van bmw in de toekomst?

Hoe wil BMW zich in de toekomst gaan profileren als automerk? Wat is hun antwoord op de alsmaar toenemende vraag naar duurzame auto's?

Toegevoegd na 32 seconden:
Wat is hun strategie daarvoor?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Auto's
4.7K
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dit lijkt op huiswerk.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
nee ik ben erg benieuwd hoe ze gaan bijsturen op de grotere vraag naar duurzame auto's! Omdat ze tot op heden erg weinig mee te lijken doen op dit gebied!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
BMW claimt nu al zeer efficiente motoren te maken.
Ze stoppen ze alleen in loodzware auto's die bestuurd worden door mensen die weinig ophebben met zuinig rijden.
Als de trend van de citroen C1 en familie doorzet, zullen ze uiteindelijk wel met iets klein en zuinigs komen.
Hybride gaan ze zeker doen, maar voornamelijk voor de vorm: een moderne autofabrikant kan nu eenmaal niet zonder.

Het beste antwoord

Vooralsnog gaat ook BMW puur voor elektrische auto's. Ze gebruiken de slogan: "BMW-i. Born Electric". Op dit moment zijn het de compacte i3 en de sportieve i8, waarmee BMW zich als duurzaam merk probeert te profileren.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Het blijft natuurlijk een luxer merk, waarschijnlijk gaan ze diesel/electro hybrides maken om kracht en duurzaamheid te combineren.

(http://ww2.autoscout24.be/nl-be/concept-car/bmw-vision-efficientdynamics/met-belgisch-tintje/7016/135032/)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Maar dat is geen missie en ook geen visie...