Waar kan je goed(koop) parkeren voor het centrum van Utrecht?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Auto's
5.1K

Antwoorden (5)

Goedkoop parkeren in het centrum van Utrecht kan nergens, helaas.
Goedkoop parkeren voor het centrum van Utrecht gelukkig wel.
Zelf parkeer ik regelmatig op het IBB, dat is het studentencomplex aan de Ina Boudier Bakkerlaan.
Vanaf daar stap je eenvoudig op de bus of kun je lopend verder gaan.

Toegevoegd na 16 uur:
Voor de volledigheid: parkeren op het IBB is gratis, de bus gaat er elke 10 minuten en doet er ca. 5 minuten over om naar het CS te gaan.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Je kan goedkoop parkeren in het transferium Westraven. Voor een paar euro inclusief retourtje stad met de tram.
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Klopt, je zet voor, ik geloof, 5 euro de auto de hele dag weg en krijgt er dan ook nog voor maximaal 5 inzittenden sneltram naar de stad bij. Reken wel op 20 minuten extra reistijd.
Parkeren in Utrecht kost tegenwoordig "goudgeld".
Nergens in het centrum is het gratis. Utrecht kent parkeerringen. Naar buiten toe wordt het steeds goedkoper. in de buitenwijken kun je nog gratis parkeren. Dan zit je in een mum van tijd met de bus in de stad.

Hieronder een nuttige link.

http://www.parkerenindestad.nl/utrecht/algemeen/parkeren-utrecht.html
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Goed parkeren kun je in de Springhavergarage (springhaverweg) of de parkeergarage aan het Vredenburg. Niet goedkoop maar je zit wel gelijk in de stad. Het kost rond de 2,5 per uur.

Parkeergarages in het centrum zijn goedkoper dan parkeren aan de straat in het centrum.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Deze parkeergarage kost sinds 1 febr 2011 € 0,60 per 10 min
Een aardig overzicht van parkeren in Utrecht vond ik op een website van een B&B in het Centrum van Utrecht met routes en links er bij.