Dat is mogelijk in de gemeente waar je ingeschreven staat.

Toegevoegd na 1 minuut:
Rijbewijs vernieuwen (verlengen)

U kunt uw rijbewijs vernieuwen bij de gemeente (stadsdeelkantoor) waar u staat ingeschreven. Het is niet mogelijk uw Nederlandse rijbewijs te vernieuwen vanuit het buitenland als u ingeschreven staat in een Nederlandse gemeente. U moet uw rijbewijs persoonlijk aanvragen en het volgende meenemen:
een goed gelijkende kleurenpasfoto die voldoet aan de pasfoto-eisen;
een geldig identiteitsbewijs;
uw oude rijbewijs. Is uw rijbewijs vermist, dan moet u aangifte doen bij de politie;
het bedrag aan kosten.

U moet uw rijbewijs persoonlijk ophalen. Er geldt een wachttijd van 5 werkdagen. Tijdens de wachttijd kunt u met uw huidige geldige rijbewijs aan het verkeer deelnemen. Het is mogelijk om uw rijbewijs sneller te krijgen via een spoedprocedure. Voor meer informatie hierover kunt u terecht bij uw gemeente.

Is uw rijbewijs verlopen, dan mag u niet aan het verkeer deelnemen tot u het nieuwe rijbewijs heeft. U riskeert een boete als de politie u aanhoudt en u geen geldig rijbewijs kunt laten zien. De hoogte van de boete vindt u terug in de Boetebase.

U heeft na het aanvragen van uw rijbewijs maximaal 3 maanden de tijd om het document af te halen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
vanwaar die minnen??
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Bedankt:)

Andere antwoorden (1)

Rijbewijs vernieuwen zonder vaste woonplaats of verblijfplaats

Als u geen vaste woonplaats of verblijfplaats heeft en u wilt uw rijbewijs vernieuwen, ga dan naar de gemeente waarin u verblijft.

Bij de Dienst Wegverkeer van deze gemeente kunt u een nieuw rijbewijs aanvragen.....
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
jij ook al 2 minnen die nergens op slaan.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Gewoon geen acht op slaan. Min of plus boeit mij niet.