Mijn auto is bespoten met zinkspray en hoe kan ik dit er weer af krijgen en blijft dan de kleur ook goed?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Auto's
2.8K

Het beste antwoord

Hallo Diny1951,

Zinkspray is te verwijderen met een goede siliconen-ontvetter.

Dit is verkrijgbaar bij o.a. autoschadebedrijven.
Als je even bij zo'n bedrijf langs rijd kunnen ze het zo voor je afwassen (soms service.soms kleine vergoeding) ,of je koopt een beetje en je doet het zelf.

Succes ermee,
Leonard
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Prima antwoord, zal ik zeker overwegen. Dank je
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Graag gedaan, lees net je reactie bij het andere antwoord over thinner... Dan vliegt het eraf inderdaad, maar dat zou ik als laatste redmiddel doen,liever ontvetter, dat is wat minder agressief.

Andere antwoorden (1)

Je kan het proberen met commandant.

Toegevoegd na 44 seconden:
Ps je hebt verschillende varianten.

Toegevoegd na 4 minuten:
Je moet nr 4 hebben.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
+je, wel een heel karwei hoor met commandant,en daarna wel ff de behandelde delen in de was zetten.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
idd een heel karwei.Mijn auto hebben ze een keer voor de helft geel gespoten met haarkleur voor carnaval ben 1 hele dag bezig geweest met commandant maar wel weer als nieuw.Ps je moet ook de hele auto pakken anders is de ene kant weer mooier als de andere kant.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
haha ja dat is ook weer waar.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Volgens mijn spuitbedrijf kan het met tinner en vervolgens goed poetsen