Kunnen auto`s die zichzelf kunnen inparkeren zich zelf ook uitparkeren?

Omdat uitparkeren soms nog moeilijker is dan uitparkeren als bijv een andere auto te dicht op je auto parkeert?
En je auto kan zich dan wel in een krap gat parkeren maar is ook fijn als ie het zelf ook weer uit kan toch?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Auto's

Het beste antwoord

theoretisch moet het kunnen maar er is nog geen fabrikant die dat heeft ingebouwd.
is ook niet handig want je kan er niet vanuit gaan dat het uitparkeren hetzelfde gaat als het inparkeren. Er kan een andere auto gekomen zijn en de ruimte is dan anders.
Je heb wel andere hulpmiddelen namelijk de voor en achteruit hulpjes/piepjes oftewel parkeer sensoren.
als je die voor en achter hebt is dat een goed hulpmiddel.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Ik kan alleen maar meegaan met dit antwoord, geen enkele Fabrikant heeft er aan gedacht dat mensen dit ook handig zouden kunnen vinden, Zelf kan ik alleen op mijn eigen ervaring teruggrijpen, UIT parkeren ervaar ik zelf nooit als een probleem, maar ws. is dit dus erg persoonlijk
Misschien dat er in de toekomst een Fabrikant komt die dit ook aanbied? Welk merk rijd je nu? Je zou kunnen overwegen die een brief te schrijven, als je niks meld, gebeurd er ws. ook niet veel