Mededelingen via luidsprekers op auto's: waarom zijn die zo moeilijk te verstaan?

En kan dat niet beter?

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
in: Auto's

Het beste antwoord

of het microfoontje net iets verder van je mond houden kan ook helpen
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Als de installatie slecht is,helpt dat helaas ook niet!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ieder antwoord had voor mij iets goeds, dus heb ik beste antwoord gekozen op grond van het aantal punten... :)

Andere antwoorden (2)

Waarschijnlijkkan dat veel beter,je zult dan toch wel betere(duurdere) apparatuur nodig hebben,zodat de verstaanbaarheid beter wordt.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ze zetten altijd het geluid te hard en daardoor wordt de vervorming zo groot dat het onverstaanbaar wordt.
Net zoals je tegen doven niet moet schreeuwen maar gearticuleerd en rustig moet praten. Het is volgens mij een moeilijk uit te roeien geloof dat harder beter is.