Zijn er garages waar je voor een bepaald tarief gebruik mag maken van een brug en gereedschap?

Voor als je wilt klussen aan je auto maar zelf de plek er niet voor hebt?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Auto's
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Waar woon je?
In Zeeland heb je er iig eentje.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Oh ik woon in Beuningen bij Nijmegen...

Het beste antwoord

Ja, die heten dhz-garages. Voor een heel schappelijk uurtarief huur je een brug met wat basisgereedschap.
Het land is er niet van bezaaid, maar hier en daar kom je ze na een beetje zoeken tegen.

Degene in Wieringerwerf waar ik wel eens kwam konden ook voordelig aan nieuwe onderdelen voor me komen. En de koffie was inbegrepen :)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
tnx!

Andere antwoorden (5)

Ja, meestal in clubverband. zoek maar eens bij autohobbyclub.
Succes.
jc54
12 jaar geleden
Ja die zijn er is maar net waar je woont natuurlijk als je dat bij je vraag vermeld krijg je ook een beter antwoord maar weet uit ervaring dat zoiets er is.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Oh ik woon in Beuningen bij Nijmegen…
Ja, die zijn er wel. Als je bijvoorbeeld op Marktplaats en Google zoekt op "doe het zelf garage" dan vindt je er wel een aantal.

Toegevoegd na 1 minuut:
vindt = vind
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Google eens op "doe het zelf garage". Je zal zien dat er overal wel 1 zit.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
ja die zijn er

in elst bvb op het industrie terrein remmerden

11 euro de brug per uur
5 euro voor gereedschap per uur