is er een gratis site op internet waar je theorie examen voor auto rijden kunt oefenen?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Auto's
1.5K

Het beste antwoord

Hier is er nog een.... met heel veel oefenvragen!

http://www.gratisrijbewijsonline.nl/
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
dank je
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
en ook is deze is niet gratis, kost 3 euro per proef examen... vraagsteller: beetje opletten voor je een thumbs-up geeft, dit is allemaal reclame en er is geen gratis theorie!!! Vette min dus!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Hoe kom je daar nou bij Frankies. Op deze site kun je GRATIS Oefenen hoor!!
Klik aan: theorie, en dan theorie+oefenen. Allemaal oefenvragen, gratis. Ik heb er al heel wat gedaan.
Ga niet zomaar Vette Minneen uitdelen zeg!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Frankies heeft gelijk: "SMS naar het nummer 3111 het woord: RIJBEWIJS (met IJ en niet Y) (Een code kost 3 euro)" De vraag gaat over het oefenen van examens he...
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Widar, hoe kan het dan dat ik regelmatig op deze site GRATIS, zonder naar wie of wat dan ook te SMS-en theorie kan oefenen??
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Zoals ik al zei: De vraag gaat over het oefenen van. EXAMENS. En DAT is NIET gratis.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Nou, vooruit dan maar. Maar als je deze vragen oefent, kom je denk ik wel een heel eind. Je steekt er heel wat van op.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
de leukste , handigste site om te oefenen

Andere antwoorden (2)

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
dank je
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
deze reactie is gewoon reclame, dit kost 1,30 per examen
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Het kost niet 1,30 per examen. Het kost 1,95 per jaar. Niet gratis, maar wel erg goedkoop. Alleen jammer dat al een tijdje het aanmaken van een account niet gaat. Dus feitelijk is deze site niet van nut op dit moment.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik heb 't over de eerstgenoemde site overigens.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Frankies heeft gelijk wat de tweede site betreft. Echt een examen oefenen kost wel degelijk 1,30 per examen. Gratis is slechts een proefexamen met 10 vragen beschikbaar. Dat is niet oefenen natuurlijk...
1 site waar ik theorie examen volg, compleet gratis, 15 vragen elke keer, met uitleg wat je goed en fout doet, echt ideaal dus: