Hoe krijg je de kunstof onderdelen aan de buitenkant van de auto weer zwart?

Die grijs zijn uitgeslagen.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Auto's
1.6K

Het beste antwoord

Hallo Platje,

Bij de automaterialenzaak verkopen ze Oké-wax, werkt super voor alle kunststof , en haalt de zwarte kleur weer op voor lange tijd.
Het is verkrijgbaar in een potje van 300 cc en het is een natuurproduct.

Bumpergel en olie werken ook goed om de kleur op te halen, maar dit blijft vettig en heeft als nadeel dat zand e.d. aan de bumper blijft plakken.

Succes ermee,
Leonard
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Bedankt!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Oké ;-) +1

Andere antwoorden (6)

Met een spuitbus met zwarte verf.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Lijkt me niet handig
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Eerst even losschroeven en dan verven natuurlijk.
Met een zachte doek en ongekookte lijnzaadolie, verkrijgbaar bij de betere drogist en verfzaak
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ze verkopen speciaal spil hiervoor bij de automaterialen handel
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik doe het vaak met iets vettig, olijf olie, zonnebloemolie of andere olie. Meubelolie wil ook.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Valma plastishine.
12 jaar geleden
Als je een beetje handig bent doe je dat met warmte bv klein handbrandertje die je heel voor zuchtig lNgs het kunststof haalt. Hiermee krijg je het mooiste en langdurigste effect.