Wie weet er een leuk boek over sleutelen aan auto's? Een soort 'Autosleutelen voor dummy's'?

Ik wil een dergelijk boek aan mijn bijna 20-jarige zoon geven die een echte autogek is. Wie kan me helpen?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Auto's
1.3K

Het beste antwoord

Hallo Kruidenvrouwtje,

Shell heeft jaren geleden een geweldig boek uitgegeven "hoe werkt een auto" zeer informatief en alles word goed uitgelegd.
Ik heb dit boek dubbel, en kan je zo van me krijgen.

Verder zijn de vraagbaken van P. Olyslager heel goed, maar dat is merkgebonden.

Ook bibliotheken hebben zeer veel boeken over het sleutelen aan auto's.

Groeten Leonard
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Goh, wat leuk! Klinkt goed! Ik zou dat boek heel graag hebben als dat zo goed is als je zegt. Hoe zullen we dat gaan aanpakken?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Stuur maar een berichtje waar het heen moet,dan komt het goed
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Kan ik jou privé mailen op de een of andere manier? Ik wil mn gegevens niet voor iedereen zichtbaar versturen. Hartstikke leuk van je trouwens!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
op me profielpagina staat rechtsonder me plaatje een envelop om een PB te sturen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Oké, gevonden. Heb ik zojuist gedaan...
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Zo, de plus staat er. +
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Een mooi gebaar +1
Dat zouden er meer moeten doen!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dit was niet alleen een prima antwoord, maar het heeft me zelfs nog een gratis boek opgeleverd, gekregen van Leonard. Echt superaardig!

Andere antwoorden (3)

Je geeft zelf t antwoord dummy's inderdaad
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Als hij zelf een auto heeft kan je hem een boek geven van Autovraagbaak. Ik heb dit boek ook over mijn vw golf, erg leuk en interessant om te lezen! Dit zijn wel boeken die specifiek voor een type auto zijn.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
als die veel van autos houd kunt u hem net zo goed een goedkoop autootje geven om aan te sleutelen zoals een oude vw polo voor 300/400 euro of een fiat panda op autoscout