Waar kan ik zien wat de brandstofprijzen zijn in kroatie?

Wij gaan naar kroatie en onze auto rijdt op gas maar is het voordeliger daar op gas te rijden of op benzine.
Ik heb gehoord dat gas daar relatief duur is.Maar kan nergens vinden wat het kost.Wel in euro s graag.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Auto's
1.8K

Antwoorden (2)

Brandstof
Nederlandse naam lokale naam verkrijgbaar opm.
Euro 95 (loodvrij) Bezolovni benzin 95 Goed
Superplus 98 (loodvrij) Bezolovni benzin 98 Goed
Diesel Diesel Goed
Lpg Auto plin Redelijk (A)
Aardgas n.b. Zeer beperkt (B)
Bio-ethanol n.b. Niet

A: Lpg is bij zo'n 150 tankstations verkrijgbaar. Voor het tanken van lpg is in Kroatië de zogenaamde Italië-nippel nodig.
B: Aardgas is slechts bij een tankstation in Zagreb verkrijgbaar.

Brandstofprijzen:
Euro 95 en Superplus zijn 25% en diesel 15% goedkoper dan in Nederland (maart 2011).
Een overzicht van actuele Europese brandstofprijzen kunt u downloaden op anwb.nl.

Betalen:
U kunt contant betalen.
Bij slechts enkele tankstations worden creditcards geaccepteerd.

Openingstijden tankstations:
Zie onder kopje 'Openingstijden'.

Toegevoegd na 2 minuten:
ANWB Reisinformatie | Kroatië - Brandstof
reisinformatie.anwb.nl/Selectie.aspx?naam=Kroatië... - In cacheVoor het tanken van lpg is in Kroatië de zogenaamde Italië-nippel nodig. B: Aardgas is slechts bij een tankstation in Zagreb verkrijgbaar. Brandstofprijzen: ...

Ik kan je geen tabellen geven, die kun je downloaden op anwb.nl. Prettige vakantie!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dit kan door naar een tankstation in kroatie te gaan, daar staan altijd borden bij het tankstation met diverse prijzen van willekeurige vloeistoffen en halffabrikaten.
Dit kan vanuit Nederland een lange tocht zijn, misschien is de internet vraag baken ook korten. Google bijvoorbeeld eens naar brandstofprijzen kroatie.