Heb een nieuwe auto die is behandelt met waxoil zit vogelpoep op heb weggehaald maar blijf toch een lichte plek zien hoe krijg ik dit weg?

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
in: Auto's
1.3K

Het beste antwoord

jakkes vervelend hoor.
Ik heb ooit voor dat soort plekjes eerst behandeld met commandant (lichte vorm) en daarna met een was die kleur toevoegt. Bij mij lukte dat en ik denk haast dat het bij jou ook wel zal lukken omdat je je auto ook met waxoil behandeld had. Stomme vogels, dat poept maar en doet maar.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Andere antwoorden (3)

Normaal gesproken werkt wax heel goed tegen het uitbijten van vogelpoep. Maar misschien stond je auto in de zon, dan gaat het uitbijten nog harder. Je kan proberen het plekje te polijsten en/of goed wrijven met een natte microvezeldoek. Hopelijk werkt het, het is zonde. Succes!!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Je zou het kunnen behandelen met Waxoyl 3 in 1
het is een onderhoudsproduct voor de auto met een Waxoyl lakverzegelingsbehandeling.
Door het wassen treedt er een slijtage op aan de Waxoyl toplaag.
Met 3 in 1 kunt je de slijtageplekken op een makkelijke manier repareren.

Vogeluitwerpselen, boomhars, vliegen en muggen kunnen worden verwijderd met Waxoyl 3 in 1.

Waxoyl 3 in 1 is een onderhoudsproduct voor de auto met een Waxoyl lakverzegelingsbehandeling.
Door het wassen treedt er een slijtage op aan de Waxoyl toplaag.
Met 3 in 1 kunt u de slijtageplekken op een makkelijke manier repareren.

Vogeluitwerpselen, boomhars, vliegen en muggen kunnen worden verwijderd met Waxoyl 3 in 1.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Volgens mij als je te lang vogelpoep laat zitten bijt het zuur in de lak en dit is niet te herstllen. Hopelijk is dit niet het geval. Ik zou langs een autozaak gaan, kijken wat zij zeggen.