Kan je cabriodak met een bagagerek inclusief koffer (20kg) openen? Het gaat om een peugeot 307cc

We zitten eraan te denken om een bagagerek te kopen voor onze cabrio om meer bagage mee te nemen tijdens de vakantie. Ik heb wel gevonden dat je het dak mag belasten met 20kg, maar niet dit er ook op kan blijven tijdens het openen of sluiten van het dak.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Auto's

Antwoorden (1)

Halo Jose89,
Het lijkt mij dat als je het dak mag belasten met 20 kg het geen probleem is tijdens het openen en sluiten van het dak, dan moet het mechanisme het gewoon aankunnen.

Voor optimale zekerheid zou ik morgen even de peugeot-dealer bellen,dan ben je helemaal zeker ervan!

Succes,
Leonard