Wat kost een versnellingsbak oliefilter voor een Chevrolet Impala en wat kost de olie die erin gaat en hoeveel gaat er in zo'n bak ?

We moeten het filter van de versnellingsbak vervangen en de olie,wat naar mijn weten de Dexron3/dot3 olie is.
De ene zegt 22voor een filter en de olie en de ander zegt 100e,nogal een groot verschil...

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Auto's

Antwoorden (1)

Voor een antwoord op dergelijke vraag kan je best toch even een werkplaatshandboek raadplegen....