mijn achteruitrij licht doet het niet. Waar zit de sensor?

Dit deed hij al eens eerder, maar ineens deed hij het weer...nu weer stuk. Het gaat om opel astra uit 1999. Weet iemand mij meer wegwijs te maken?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Auto's
3.5K

Antwoorden (2)

Waarschijnlijk is het een slecht contactje of je lampje is stuk.
Ik zou eerst het lampje gaan controleren voordat je andere dingen openmaakt.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
En voor dit logische antwoord,,krijg je dan weer een min van iemand.
Gewoon een +1
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
ty eef
Je achteruitrij schakelaar zit op je versnellingsbak.. er zit maar 1 kabel aan... deze is er makkelijk uit te draaien.. let wel dat je schoon werkt! dus laat er geen prut in vallen...

De schakelaar is zelf wel schoon te maken, zelf ook wel eens gedaan.. beter is het om hem te vervangen....

Wiel helemaal naar links uitsturen.. auto opkrikken en je kunt er erg makkelijk van onder bij...
Gebruik sleutel 19 om hem eruit te draaien...

Zet je auto wel in versnelling en handrem goed aantrekken als je onder je auto bezig gaat.. zorg dat ie vlak staat!!