er brandt een gereedschap lampje in mn vivaro, hij heeft net een grote onderhoudsbeurt gehad,.. wat houdt dit lampje in?

.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Auto's
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Heb je geen manual bij je auto gekregen? Daarin staat de betekenis van allerlei lampjes uitgelegd.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
ik zou er even na kijken bedankt.

Antwoorden (3)

Wellicht is dit niet gereset bij de grote beurt, ik zou even naar de garage rijden en vragen of ze dit alsnog willen doen.
itsme
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
ok dankje, maar zou ik daar geld voor moeten betalen?
En is het nodig om hem uit te zetten?
itsme
12 jaar geleden
Daar hoef je niets voor te betalen, want dat hadden ze moeten doen bij de onderhoudsbeurt.
Er kan natuurlijk ná de beurt een nieuw mankement zijn ontstaan. Jouw boardcomputer registreert dat en waarschuwt. Als de wiedeweerga naar de garage dus..
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Je kan deze zelf resetten. Even in onderhoud boekje zoeken. Waarschijnlijk te maken met de onderhoudsinterval en stelt dus niks voor, gaat automatisch na zoveel km branden. Maar gezien de recente beurt is het logisch om even langs de garage te gaan, ook wat meer zekerheid. Daar horen ze dat resetten gratis te doen.