Niet altijd, goed lezen wat er in het koopcontract over in staat, soms word de auto afgeleverd met een halfvolle tank.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (3)

Ligt eraan, ik heb mijn eerste gekocht toen zat er net genoeg in om naar de tankstation te rijden, mn 2de was half vol en mn 3de zat iets minder dan de helft in.. Ligt echt aan waar je de auto koopt.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Net een paar dagen terug een nieuwe Fiat Panda opgehaald, zat voor 20 euro benzine in. Dus geen volle tank. Of dit overal zo is weet ik niet.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik kocht een splinternieuwe Twingo. De verkoper maakte me er wel op attent dat de tank niet was gevuld, en verwees me naar de dichtsbijzijnde pomp.
Er lag wel een bosje bloemen op de achterbank, dat dan weer wel. Maar een volle tank had ik meer op prijs gesteld :-)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Wat is er met de reacties aan de hand? Ik had toch gereageerd op de 20 euro brandstof?
Als je een occasion auto koop ( tweede hands) zit ie 9,9 van 10 keer niet vol. Koop je een nieuwe auto dan is vol getankt( is dan ook bij de prijs onbegrepen)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Een nieuwe auto wordt altijd afgeleverd met een volle tank. Bij een tweedehands auto is het wat je afspreekt wel of niet
12 jaar geleden
ronron1212
12 jaar geleden
HA HA Hansv dat is ook altijd het geval bij een nieuwe auto.