Hoe ver is Schiphol van wolvega vandaan? Wolvega in Friesland

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Auto's

Antwoorden (7)

Via de A6 127 kilometer.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
125 km.
1.27 u.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
anderhalf uur via de A6. (door Flevoland)
Dit is de kortste weg en is 127 km lang.
informatie via Google maps routebeschrijving. (handig!)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
127 Km, als je met de auto de kortste route neemt.

Zie ook
http://maps.google.nl/maps?f=d&source=s_d&saddr=wolvega&daddr=Schiphol&hl=nl&geocode=FU_TJgMd7ZJbACnzE8FumGfIRzFw-zFcihzY4g%3BFZ8wHgMdJK5IACkdThFbKOHFRzHbtM1Jee19Cw&mra=ls&sll=51.99841,5.515137&sspn=1.914152,6.49292&ie=UTF8&ll=52.589701,5.372314&spn=0.944399,3.24646&z=8
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Lekker met de trein. 2 uurtjes vanaf station Wolvega. En geen overstap.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Voorgestelde routes:

1.
1 uur 30 min. via de A6
127 km

2.
1 uur 47 min. via de A7
170 km

3.
1 uur 49 min. via de A28
174 km

Het verschilt nogal in tijd natuurlijk. De meesten zullen voor de kortste weg gaan. Zelf ben ik nogal gek op autorijden, en kies hierdoor vaak de langste route. Een keertje stoppen onderweg en een drankje doen, en eens dingen of plaatsen zien onderweg, die je normaal niet ziet of nog nooit bent geweest. Zo heb je alvast een beetje vakantiegevoel vind ik. De route is overigens erg mooi, en er is genoeg te zien.

Welke route je ook neemt, ik wens je in ieder geval succes op je reis!

http://route.anwb.nl/routeplanner/ en google maps. Trouwens, bij de routeplanner van de ANWB, is de kortste (snelste) route, 2 kilometer korter dan op Google ;-))
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Voor routeberekeningen kun je op google zoeken naar routebeschrijving/routeplanner.

Kun je alles berekenen