Hoe krijg je een defecte auto van je huisadres bij een garage?

Mijn (oude) auto heeft het voor de deur begeven. Hij moet naar een garage voor reparatie. Hoe krijg ik hem daar? (was nog niet aangesloten bij een pechservice en door een bekende laten slepen is ook geen optie).

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Auto's
12.6K
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Een goede garage met service zorgt daar wel voor.
Dat hoeft niet een grote luxe dure garage te zijn.
Juist de kleine garages in de buurt doen dat soort service.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Heeft het haast? Zo niet, dan lid worden van de wegenwacht, met woonplaatsservice. Nu voor 65 per jaar. Wacht tot je betaald hebt en dan nog weekje wachten, dan bellen... Fout, ik zal reacties en minnen krijgen,maar is wel een oplossin

Antwoorden (7)

gwn takelservice bellen moet je wel fix bedrag betalen
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
De garagist hem laten komen ophalen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
+, of huur/leen ergens een auto-ambulance en breng hem zelf naar de garage
iemand met een auto-ambulance.
garage kan hem ophalen
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Huur een autoambulance (niet te verwarren met een ambulance auto).

Die zijn op verschillende plekken te huur.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Bel gewoon je garage.
Is dit geen optie ,dan gewoon een taxi bellen.
Misschien dat de chauffeur dat doen wil.
En anders gewoon lid worden van de anwb.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Duwen.... of is dat ook geen optie? ;(
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Slepen maar dan over de binnenwegen en niet over de autosnelweg (ligt wel aan de staat van je auto). Berger die je een rekening zal sturen. Autoambulance van de garagehouder. Met een gehuurde autoambulance (aanhangwagen). Afhankelijk van je lidmaatschapsvorm bijvoorbeeld een wegenwacht/Route Mobiel, hier wordt wel gekeken wat het gebrek zal zijn, dus uit de hand gelopen eigen kluswerkzaamheden waarna de auto het niet doet is een uitzondering om de auto op transport te laten zetten. Zo zijn er tal van mogelijkheden. Kwestie van de conditie van je auto en die van je portemonnee.