Wat is een gebruikelijke reiskostenvergoeding voor een privé-sportinstructeur die aan huis komt lesgeven?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Auto's
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
0,25 cent per km.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Bedankt! Je hebt nu een reactie gegeven, maar je kunt dit ook gewoon als antwoord geven hè, dan krijg je er een punt voor.

Het beste antwoord

Gebruikelijk is om daar eerst een afspraak over te maken. Daar kan je gerust een berekening op los laten die uitgaat van je reistijd en je transportkosten, want het gaat hier tenslotte om mensen die zelf de moeite niet willen of kunnen nemen om naar jou toe te gaan voor de sportlessen, dus dan kan je alle tijd en kosten daarvoor in rekening brengen.

voorbeeldje:
kosten auto (zie http://www.autoweek.nl/kostenberekening.php ) bijvoorbeeld 37 cent per km. 20 km heen en 20 km terug, is 14,80
reistijd: 0,5 uur heen en 0,5 uur terug, is 1 uur, is (bijvoorbeeld) 20 euro.

samen: 34,80 per bezoek.
itsme
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dankjewel!

Andere antwoorden (2)

Zoals bij elke reiskosten vergoeding. Het bedrag wat het kost om op de plaats van bestemming te komen
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Noem alsjeblieft gewoon een bedrag zeg! (per km)
Dat ligt niet specifiek aan het beroep wat je uitoefent maar wat er in je CAO staat en dat kan erg verschillend zijn. Ikzelf krijg 10ct per kilometer, de een weer 20ct en de ander krijgt het hele bedrag vergoedt. Er valt dus niet echt een antwoord te geven op je vraag.